N.B! Alle in onze webwinkel genoemde prijzen zijn altijd inc. 21% BTW
Eerst een van de meestgevraagde
Wij leveren van maandag tot en met vrijdag. Vóór 10:00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden.
Voor een niet franco huis levering zijn de kosten € 14,50 voor Nederland en € 17.50 voor België (kosten per pakket).
Als u een aankoop bij ons doet, mag u ervan uitgaan dat uw product deugdelijk is en doet wat het moet doen. Bij aanschaf krijgt u vaak garantie. Maar er bestaan verschillende soorten garanties. Die dekken niet allemaal hetzelfde, dus het is wel handig om te weten welke nu precies wat dekt. Daarom zetten we de belangrijkste garantievormen even voor u op een rij:
Om gebruik te maken van uw garantie adviseren wij u te allen tijde eerst contact met ons op te nemen.
Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en er voor zorgen dat uw probleem wordt opgelost.
Hier zijn voor u geen kosten aan verbonden.
Daarnaast kan het voorkomen dat u een defect product heeft ontvangen. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met ons. De garantiebepalingen doen niets af aan uw wettelijke rechten als consument.
Bent u niet tevreden over uw aankoop? Dan kunt u het artikel uiteraard aan ons retourneren.
Wij verzoeken u vriendelijk om bij het retour zenden van artikelen de volgende instructies in acht te nemen:
Elk product kunt u altijd binnen veertien dagen terugsturen indien het niet voldoet aan de verwachtingen. In alle voorkomende gevallen zullen wij beoordelen voor welke vergoeding u eventueel in aanmerking komt. Als het product helemaal niet meer verkoopbaar is dan kan de waardevermindering oplopen tot 100%.
Een aantal praktijkvoorbeelden om de regels omtrent het retourneren van producten te illustreren in het kader van de wet herroepingsrecht. Producten die u bij ons koopt en die niet goed werken vallen uiteraard onder de wettelijke garantieregeling.
U koopt een product en u besluit dat deze niet voldoet aan uw verwachtingen, vanuit hier neemt u contact met ons op en komen we samen tot een oplossing.
Een product kan altijd geretourneerd worden, maar wanneer het product meer gebruikt is dan nodig om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen kan de waardevermindering oplopen tot 100%. Hiervoor kunnen wij dan kosten in rekening brengen. Je dient zorgvuldig om te gaan met de verpakking van het product. Indien het redelijkerwijs mogelijk is moet je het in de originele verpakking retourneren. Wat redelijk is hangt af van het product.
U mag het product beoordelen door het uiterlijk van het product en waar mogelijk de werking hiervan te testen. Als het product niet meer te verkopen is, is de waardevermindering 100 procent.
Een product dat voor retour wordt aangeboden waarbij de verpakking mist mag in principe retour. Regel is dat indien redelijkerwijs mogelijk de consument het product met de verpakking in originele staat retourneert. Wat redelijk is hangt sterk af van de wijze waarop het product bij de consument is aangeboden. Daarom is het belangrijk, voordat u iets retourneert, eerst even contact op te nemen met de webwinkel. Een retour gekomen product wordt daarom altijd door ons beoordeelt. Blijkt dat er schade is aan het geleverde product of verpakking, dan kunnen wij daarvoor een bedrag in mindering brengen op de restitutie.
De volgende gegevens heeft u nodig voor het retouneren van een product:
- bestel/ordernummer
- het product (merk, type) dat retour wordt gestuurd
- eventuele reden van retourneren (bij defect of foute levering)
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen voor een terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen in goede staat hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en summier de werking van de goederen vast te stellen. Vergewis u van de bovengenoemde voorwaarden voor de herroeping om onduidelijkheden achteraf te voorkomen.
De kosten van een retourzending zijn in bijna alle gevallen voor de koper. Slechts wanneer de fout door de webwinkel is veroorzaakt zijn de kosten voor het retourneren voor ons.
Indien u klachten hebt over onze producten of dienstverlening, verzoeken wij u ons hiervan z.s.m., liefst binnen 14 dagen na constatering, via onze afdeling service in kennis te stellen zodat wij u bij de oplossing hiervan zo snel en adequaat mogelijk van dienst kunnen zijn. Onze klantenservice is voor vragen, garantiemeldingen alsmede klachtenbehandelingen bereikbaar via onderstaand emailadres: E-mail: info@mtmstoelen.nl
Onze klantenservice geeft veelal binnen 2, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw e-mailbericht.
Gedurende kantooruren, maandag tot en met vrijdag tussen 9h00 - 17h00 kunt u bellen met +31 (0)321 74 59 17
Betaalgemak
2022 MTM | Site: Highbiza.nl